نه تو غصه چیزی رو نخور گفتم هرکی اومد بگو بره بگو نه ریمیکس

نه تو غصه چیزی رو نخور ریمیکس

ابتدا بشنوید قسمتی از آهنگ” نه تو غصه چیزی رو نخور ریمیکس” با صدای شایع و چند خواننده دیگر :

دوستان عزیز این آهنگ بسیار زیبا رایگان نیست و برای دانلود باید آن را خریداری کنید. هزینه این آهنگ به همراه 4 آهنگ دیگر 10 هزار تومان میباشد.

یعنی این آهنگ به تنهایی 7 دقیقه است  + به همراه 4 ریمیکس جذاب دیگر{یعنی با پرداخت 10 هزار تومان پنج آهنگ برای شما به نمایش در میاد که هر کدام لینک دانلود مربوط خودش به همراه پخش آنلاین خواهد داشت} این ریمیکس ها رو هیچ کجا بصورت کامل و کیفیت اصلی پیدا نمیکند . هر آهنگ بصورت جدا قابل دانلود است و 5 ترک (قطعه) خواهید دید. هر کدام از آهنگها به تنهایی حدودا 7 دقیقه و کمتر است , که جمع دقایق آنها حدودا 30 دقیقه خواهد بود .

لازم است بدانید قسمتی از این مبلغ ناچیز صرف امور خیریه و قسمتی صرف هزینه های سایت خواهد شد.

دموی این آهنگها را بشنوید : ما قسمتی از آهنگها را بصورت تکه تکه در این دمو گنجاندیم تا بشنوید بعد بخرید :

در کمتر از یک دقیقه این آهنگ را بخرید :

——

لینک خرید

——

عزیزانم توجه کنید :

فقط کافی است شماره همراه خود را بعد از ورود به لینک بالا جهت پرداخت وارد کنید و دکمه پرداخت را بزنید و به بانک متصل شوید و پرداخت کنید …

اگر پرداخت موفق باشد بصورت خودکار و آنی شما به صفحه منتقل میشوید که لینک دانلود به همراه پخش آنلاین این موسیقی ها وجود دارد .

لطفا با فیلتر/شکن اقدام به خرید نکنید احتمال دارد خطا در فرآیند بوجود بیاید .اگر روشن دارید خاموش کنید و بعد اقدام به خرید کنید.

اگر به هر دلیلی به کمک نیاز داشتید , با شماره زیر تماس بگیرید یا از واتساپ یا تلگرم یا سروش یا روبیکا پیام ارسال کنید .

اگر آنلاین نمیتوانید پرداخت کنید بعد از واریز مبلغ ذکر شده به شماره کارت 6037997240627035 بنام واحدی به ما از واتساپ یا تلگرم یا سروش یا روبیکا پیام ارسال کنید تا لینک دانلود برای شما ارسال کنیم.

شماره ما : ریمیکس غصه نخور

  • 12 آگوست 2023
  • 0 نظر

دیدگاه خود را بگذارید